سرفصل ها :

معرفی نویسنده 9
پیشگفتار مترجم. 11
مقدمه. 13
ادراکات از تنوع دسته بندی.. 15
1.2 اندازه دسته‌بندی و ادراکات تنوع دسته‌بندی.. 15
2.2 ساختار دسته‌بندی و درک تنوع آن. 16
انتخاب از یک دسته‌بندی.. 21
1.3 احتمال خرید. 21
1.1.3 تأثیر اندازه دسته‌بندی بر احتمال خرید. 21
2.1.3 تأثیر ساختار دسته‌بندی بر احتمال خرید. 27
2.3 کمیت خرید. 34
3.3 انتخاب گزینه. 36
انتخاب بین دسته‌بندی‌ها 43
1.4 تأثیر اندازه دسته‌بندی بر انتخاب بین دسته‌بندی‌ها 43
4.2 تأثیر ساختار دسته‌بندی بر انتخاب بین دسته‌بندی‌ها 47

4.3 تأثیر اهداف مقدار خرید بر انتخاب بین دسته‌بندی‌ها 49
تدوین دستور کار برای تحقیقات بیشتر. 53
دسته‌بندی محصولات و انتخاب مصرف کننده ( دیدگاه مدیریتی) 59
1.6 استراتژی‌هایی برای بهینه‌سازی محصولات موجود در یک دسته‌بندی.. 59
1.1.6 بهینه‌سازی اندازه محصولات موجود در یک دسته‌بندی.. 60
2.1.6 بهینه‌سازی سازماندهی محصولات موجود در یک دسته‌بندی.. 61
3.1.6 بهینه‌سازی تمایز گزینه‌ها 62
2.6 استراتژی‌هایی برای بهینه‌سازی فرایند تصمیم‌گیری مصرف‌کننده 63
1.2.6 ارائه یک گزینه پیش‌فرض… 63
2.2.6 کمک به بیان واضح‌تر ترجیحات.. 64
3.2.6 مدیریت تمرکز تصمیم‌گیری.. 64
جمع بندی.. 67
منابع  69

معرفی نویسنده

الکساندر چرنو، استاد بازاریابی در دانشکده مدیریت کلاگ، دانشگاه نورث وسترن است.
تحقیقات دکتر چرنو، نظریه‌ها و مفاهیم مرتبط با رفتار مصرف‌کننده است و تصمیم‌گیری مدیریتی را برای توسعه استراتژی‌های بازاریابی موفق به کار می‌گیرد. او سردبیر منطقه‌ای مجله خرده‌فروشی است و در هیئت تحریریه مجلات تحقیقاتی برتر، از جمله مجله بازاریابی ، مجله تحقیقات بازاریابی ، مجله تحقیقات مصرف‌کننده ، مجله روانشناسی مصرف‌کننده ، مجله آکادمی علوم بازاریابی و مجله بین‌المللی تحقیقات در بازاریابی فعالیت داشته است.
تحقیقات دکتر چرنو در مجلات برجسته بازاریابی منتشر و مکرراً در مطبوعات تجاری و مشهور از جمله ساینستیفیک آمریکن ، بیزینس ویک ، فوربس ، نیوزویک و بسیاری نشریه دیگر نقل شده است. او مقالات متعددی با تمرکز بر استراتژی بازاریابی، مدیریت برند، رفتار مصرف‌کننده و برنامه بازار نوشته است.
بر اساس تأثیر تحقیقات مجله بازاریابی و مجله تحقیقات کسب‌وکار ، پروفسور چرنو در میان ده پژوهشگر پرکار برتر در مجلات پیشرو بازاریابی و توسط یک نظرسنجی جهانی از اساتید بازاریابی که توسط مجله آموزش بازاریابی منتشر شد، در میان پنج استاد برتر بازاریابی در حوزه رفتار مصرف‌کننده قرار گرفت.
او جوایز آموزشی متعددی را نیز دریافت کرده است. او علاوه بر تحقیق و تدریس، مسئول دانشگاهی مؤسسه علوم بازاریابی است و به‌عنوان متخصص در استراتژی کسب‌وکار، مدیریت برند، رفتار مصرف‌کننده و موضوعات مالکیت معنوی فعالیت می‌کند. او به شرکت‌های فورچون 500 درباره روش‌های طرح‌ریزی مجدد الگوهای درآمدی، توسعه محصولات جدید و کسب مزیت رقابتی مشاوره داده و به چندین استارتاپ کمک کرده است تا فرصت‌های بازار را کشف کنند، الگوهای درآمدی خود را بسازند و استراتژی بازار خود را اجرا کنند.
تاکنون کتاب‌های مختلفی از پروفسور الکساندر چرنو به فارسی ترجمه شده است که عبارت‌اند از: مدیریت استراتژیک بازاریابی، مدیریت استراتژیک برند، طرح کسب‌وکار، راهنمای عملی برنامه بازاریابی و علم بازاریابی.
حوزه‌های تحقیقاتی پروفسور چرنو نیز عبارت‌اند از: برندینگ، استدلال جبرانی و اثر هاله‌ای، دسته‌بندی کالا و انتخاب مصرف‌کننده، قیمت‌گذاری، مصرف رذایل و فضائل ، تأثیرات بستر (زمینه) در انتخاب .

زمینه‌های نمایش داده شده را انتخاب نمایید. بقیه مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد ترتیب، بکشید و رها کنید.
  • تصویر
  • دسترسی
  • توضیح
  • قيمت
  • افزودن به سبد خرید
برای مخفی‌کردن نوار مقایسه، بیرون را کلیک نمایید
مقایسه محصولات